Sykemitskun paluu

Viikon ensimmäinen reeni suoritettu ja  olo mitä mainioin! Oon käyttänyt tän syksyn mun Suunnon sykemittaria ilman sykevyötä lähinnä vaan reenien ajanottoon ja ylöskirjaamiseen, mutta tänään muistin ottaa myös sykevyön mukaan salille. Sykemittarin tarkkailulla saa hyvin pidettyä reenin intensiivisenä, vaikka tietysti sykemittarin merkitys korostuu enemmän kestävyys- ja aerobisharjoittelussa. Aerobisessa sykemittari auttaa sopivan temmon löytymiseen ja siinä pysymiseen, kun taas kestävyysharjoittelussa on hauska reenin jälkeen katsoa muun muassa maksimisykkeet ja kulutetut kalorit. Oon ollut kyllä todella tyytyväinen tähän aikalailla vuosi sitten hankkimaani Suunto M4-sykemittariin, jota käytän monesti myös ihan tavallisenkin kellon sijasta helposti luettavan diginäytön ja päiväysmerkinnän vuoks:D

(Oon kirjoittanut Suunto M4 sykemittarista vähän enemmän noin vuosi sitten täällä )

Hiki ja sykkeet nousi mukavasti tän maanantaiaamun jalkoihin painottuneessa reenissä ja loppurullailut crossarillakin meni kuin vettä vaan. BC:ssä starttasi mulla nyt seitsemäs viikko ja muun muassa bansku palas kuvoihin, jee<3

IMG_20131209_141412 IMG_20131209_141506Söin kesällä kanaa työeväiden muodossa ihan överiyliannostukseen saakka, mutta pienen kanatauon jälkeen maistu yllättävän hyvälle tänään reenin jälkeen maustamattomat broilerisuikaleet täysjyväpastan ja porkkanan kera. Keeping it simple…:)

PhotoGrid_1386591005043Koulupäivä pulkassa. Reeni hoidettu. Kaupassa käyty. Oloasu päällä on mukava jatkaa maanantainviettoa tentteihin kertailemalla ennen illan telsusarjoja! Hyvää viikkoa!

Sade

4 vastausta artikkeliin “Sykemitskun paluu”

  1. Katoin et sul oli nakit tos lautasel mut ne olikin porkkanoita !! X)”

    • haha:D siinäpä olis oikein urheilueväät:P oon laiska kuoriin porkkanoita niin ne jää aina vähän karunnäkösiks…:D

 
Tykkää jutusta