Jokapäiväistä kauraa

Mulla jokapäiväisessä käytössä olevia ruoka-aineita: kaurahiutaleet, vehnäleseet, kookosöljy, raejuusto ja maitorahka. Näiden ”lisukkeiden” ympärille rakentuu päivittäinen ruokavalio lihan, kasvisten ja marjojen/hedelmien muodossa. Nää on kuitenkin peruselementit, joilla pääsee jo pitkälle

IMG_4005 IMG_3999Fastin pienet naturally high protein patukat on ehdottomasti mun lemppareita prodepatukoita tällä hetkellä. Näissä on aikalailla kaikki kohdallaan omaan makuun koon, koostumuksen, maun ja ravintoarvojen osalta. 35g patukat on myös sopivan kokoisia, sillä isommat patukat on musta yleensä turhan tuhteja ja suurikalorisia. Näitä naturally high patukoita tosin löytyy myös isompina 50g versioina ainakin mansikkavalkosulkaan ja kinuskin makuisina. Pienistä oma lempparimaku on tällä hetkellä kookos!

Ravinto-arvot per patukka (kookos 35g):

Kaloreita 120

Proteiinia 15g

Hiilihydraatteja 11g

Sokereita 3,4g

Rasvaa 3,6g

IMG_4007

Tänään mulla oli koulua kahdeksasta kuuteen, joten kuljetin eväsrasiassa näitä ”porkkanarieskoja” mukanani, jotta jaksoin painaa koko päivän ja hilpasta vielä salin kautta kotiin. Välipalana toimi kahvi ja pieni prodepatukka ja nyt iltarahkan ja marjojen kimppuun!IMG_4019 IMG_4022 IMG_4027

Löytyykö teiltä jokapäiväisessä käytössä olevia lemppari MUST ruoka-aineita?

Sade

Yksi vastaus artikkeliin “Jokapäiväistä kauraa”

  1. Must ruoka-aineita löytyy joo, aamulla pakko saada puuro marjojen tai sopan sekä raejuuston kanssa, rahkaa, jogurttia, maitoa ja leipää päällisineen löydyttävä myös aina jääkaapista..

 
Tykkää jutusta